Campamento de verano | Udalekuak 2024

julio 8 - julio 12

Participa, entre el 8 y 12 de julio, en el campamento de verano que te llevará hasta Salinas de Añana. Una vivencia para la diversión y el aprendizaje. Hospedados en el albergue Monasterio de San Juan de Acre, podrás disfrutar de actividades muy variadas como la educación ambiental, senderismo, deportes al aire libre, visita cultural a las salinas, manualidades… y mucho más. ¡Apúntate antes del 15 de junio y disfrutar de una experiencia sin igual rodeado de amigos!
Parte hartu, uztailaren 8tik 12ra bitartean, Gesaltza Añanara eramango zaituen udalekuan. Ondo pasatzeko eta ikasteko bizipena. San Juan de Acre Monasterioa ostatu hartuta, askotariko jarduerez gozatu ahal izango duzu: ingurumen-hezkuntza, mendi-ibiliak, aire zabaleko kirolak, bisita kulturala gatzagetara, eskulanak… eta askoz gehiago. Eman izena ekainaren 15a baino lehen eta gozatu lagunez inguratutako esperientzia paregabeaz!

Comienza:
julio 8