La radio en el cole

🎙️ ¡Onda Cero se grabó en nuestro cole!

¡Qué ilusión recibir un año más a Onda Cero en el Cole! Nuestros peques y profes fueron protagonistas de un programa lleno de energía, risas y mucho talento. Una experiencia única que nos permitió compartir un pedacito de nuestra vida en el cole con toda la audiencia. 💙

Onda Cero gure eskolan grabatu zen!

Oso pozgarria izan da aurten ere Onda Cero gure eskolan jasotzea! Gure txikiek eta irakasleek protagonismoa izan zuten energiaz, barre algaraz eta talentuz betetako saio batean. Esperientzia paregabea izan da, eta gure eskolako egunerokoaren zati txiki bat entzule guztiekin partekatzeko aukera eman digu. 💙